Sep 1, 2020 by Karen Robinson-Jacobs
Jinny 요약
Walmart is launching its subscription service, Walmart+, similar to Amazon’s popular Prime service, with the potential to turn shoppers into loyal members within the Walmart ecosystem.
As part of Walmart+, priced at $98 a year or $12.95 a month consumers get unlimited delivery from stores without an additional fee, including the brand’s 2,700 stores that offer same day delivery, part of Walmart’s ubiquitous network of more than 4,700 stores.
The nation’s largest retailer, Walmart can use its scale to offer services in terms of getting a variety of goods to consumers’ doorsteps quickly. A big benefit for Prime members is streaming access to movies and music for no additional cost.
Julie 요약
Walmart+, Subscription Service will be launched on September 15. It is a $98 yearly membership plan and consumers get unlimited delivery from stores without an additional fee, including the brand’s 2,700 stores that offer same day delivery, part of Walmart’s ubiquitous network of more than 4,700 stores. It includes free streaming access to movies and music benefits and other benefits.
Walmart+ system is similar to Amazon's Prime service. Amazon Prime service is $119 annually in the U.S., includes free access to movies and music, along with discounts at and same-day delivery from Whole Foods.
Amazon said Prime members spend and shop more often than non-members and streaming double the amount of content watched. Walmart Membership service has potential to turn shoppers into loyal members who look to meet a number of needs within the Walmart ecosystem. That's why Warlmart push forwards Walmart+.
Julie 요약 번역 with the help of 파파고
월마트+, 구독 서비스는 9월 15일 시작된다. 98달러의 연간 멤버십 플랜으로 고객은 당일배송을 제공하는 2,700개 브랜드 점포를 포함하여 월마트의 방대한 네트워크 4,700개 이상의 점포에서 추가 수수료 없이 매장으로부터 무제한 배송을 받을 수 있다. 월마트 플러스는 영화와 음악 무료 스트리밍 서비스 및 다른 혜택들을 포함한다.
월마트+ 시스템은 아마존의 프라임 서비스와 비슷하다. 아마존 프라임 서비스는 미국에서 연간 $119로 영화와 음악을 무료로 이용할 수 있으며, 홀푸드의 할인 및 당일 배송이 포함되어 있다.
아마존은 프라임 회원들이 비회원들보다 더 많이 소비하고, 더 자주 쇼핑을 하며 시청하는 콘텐츠의 두 배를 스트리밍한다고 밝혔다. 월마트 멤버십 서비스는 고객들을 월마트 생태계에서 더 많은 서비스를 제공하고 만족시켜 로열 고객으로 변화시킬 수 있는 잠재력을 가지고 있다. 이것이 월마트가 월마트+를 추진하는 이유다.
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