Julie 요약 한글번역 [페이팔 'Pay in 4' 출시]
POS (Point of Sale) 파이낸싱은 지난 2년 동안 인기가 급격히 상승했으며, 코로나19는 이를 새로운 차원으로 끌어 올리고 있습니다. Afterpay 및 Affirm은 대표적으로 빠르게 성장하는 핀테크 기업입니다.
이번에 Paypal은 새로운 "Pay in 4" 할부 제품으로 온라인 POS 파이낸싱 경쟁에 합류했습니다. Pay in 4의 수수료 부과는 "지금 구매하고 나중에 지불"하는 제품의 타사 수수료 부과 방식과 차이가 있습니다. 소비자에게 이자를 부과하거나 소매 업체에 추가 수수료를 부과하지 않고, 단지 결제가 늦어지면 최대 10 달러의 수수료를 받습니다.
PayPal은 이미 지배적이고 수익성이 높은 결제 네트워크를 갖추고 있기 때문에 수수료 경쟁에서 우위에 설 수 있습니다. 미국 상위 100대 소매 업체 중 80 %가 PayPal로 결제 할 수 있으며, 미국 온라인 구매자의 거의 70 %가 PayPal 계정을 보유하고 있습니다.
전자 상거래가 급증하는 코로나 19 환경으로 인해 Paypal의 수익 역시 급증하고 있습니다. 또한 PayPal의 대출에 대한 새로운 제품 'Pay in 4' 추진은 많은 소비자가 지금까지 예상보다 나은 성과를 거두었지만 불안정한 경제 상황에서 회사가 더욱 공격적으로 변모하고 있음을 보여줍니다.
Jinny 요약
Point of sale financing has been rising steeply in popularity over the past two years, and the pandemic is propelling it to new heights. The online point of sale financing market has millions of American customers so far. Now PayPal PYPL is cramming into the space. Its new “Pay in 4” product will let you pay in four installments over six weeks.
Pay in 4’s fees make it different from other “buy now, pay later” products. PayPal seems to be a lower-cost hybrid of the other competitors. It won’t charge interest to the consumer or an additional fee to the retailer, but if you’re late on a payment, you’ll pay a fee of up to $10.
PayPal can undercut the competition on fees because it already has a dominant, highly profitable payments network it can leverage.
Julie 요약
Point of sale financing has been rising steeply in popularity over the past two years, and the pandemic is propelling it to new heights. Afterpay and Affirm are representably fast growing Fintechs.
Now Paypal is cramming in to the space with new “Pay in 4” installment products. Pay in 4’s fees make it different from other “buy now, pay later” products. It won’t charge interest to the consumer or an additional fee to the retailer, but if you’re late on a payment, you’ll pay a fee of up to $10.
PayPal can undercut the competition on fees because it already has a dominant, highly profitable payments network it can leverage. Eighty percent of the top 100 retailers in the U.S. let customers pay with PayPal, and nearly 70% of U.S. online buyers have PayPal accounts.
Pandemic environment where ecommerce is surging makes Paypal's revenue sky rocketing. Moreover, with Pay in 4, PayPal’s renewed push into lending shows that Paypal is getting more aggressive in a volatile economy where many consumers have fared better than expected so far.
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